تبلیغات
کسب درآمد از اینترنت - آموزش بازاریابی عصبی بصورت فیلم تصویری به زبان فارسی










« كسب درآمد از فروتل »
دوستانتان را به یك شغل پردرآمد و آسان دعوت كنید : « جزئیات »
Email:








آموزش بازاریابی عصبی بصورت فیلم تصویری به زبان فارسی

آیا شما هم فروشنده ی كالا و خدمات هستید ؟
آیا شما هم فروشنده ی اینترنتی هستید و در فروش محصولات تان با مشكل مواجه شدید؟
آیا چند وقتی است فروشتان كم شده و نیاز به تكنیكی برای جبران دارید؟
پس با بازاریابی عصبی آشنا شوید و به سرعت ضررهای گذشته را جبران كنید. شما می توانید فروش خود را ظرف یك هفته ی آینده كاملا متحول كنید پس قبل از رقبایتان این تكنیك جدید بازاریابی را فرا گیرید.
با بازاریابی عصبی آشنا نیستید؟

آیا می دانید بازاریابی عصبی تكنیك جدیدی است كه به واسطه ی آن می توان فروش را به سادگی چندبرابر كرد ؟ آیا می دانید با استفاده از این تكنیك دیگر از بحث روی قیمت خلاص می شوید و می توانید مشتری را قانع كنید تا محصول یا خدمات شما را با قیمت پیشنهادی شما بخرد؟
روشی نوین برای بازاریابی خدمات و محصولات كه در حال حاضر برندهای معتبر دنیا از آن برای توسعه ی فروش و كسب سود بیشتر استفاده می كنند.
بازاریابی عصبی درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوانیم عملیات بازاریابی و فروش خود را با توجه به فاكتورهایی خاص بهبود ببخشیم.
پس متن زیر را با دقت بخوانید تا بفهمید چرا مشتریان از شما خرید نمیكنند با اینكه در ظاهر محصول شما را پسندیده اند! و بازدیدها بالاست اما سفارش كم و شما چه فروش های كلانی را از دست می دهید با اینكه شاید صدها هزار تومان صرف تبلیغات میكنید. این نكات شما را حیرت زده خواهد كرد...
بسیاری از تصمیمات خرید براساس منطق انجام نمی‌شود!

مطالب این فیلم، مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی درباره رفتار مشتریان در زمان خرید است که هرکدام ایده‌های جالب و متفاوتی درباره بازاریابی می‌آموزد!
افراد زیادی شامپوهایی مصرف می‌کنند که تابه‌حال آنها را با موارد مشابه در قفسه سوپرمارکت مقایسه نکرده‌اند! حتی قیمت شامپوهای دیگر را نمی‌دانند.
در یک نظرسنجی مشخص شد افرادی که ipad2 دارند، اطلاعات پایه‌ای درباره مشخصات فنی آن ندارند! پس چگونه تصمیم به چنین خریدی گرفتند؟
اگر در بازاریابی و فروش فقط بر منطق تمرکز شویم بسیاری از فروش‌ها را از دست خواهیم داد!
بالاترین کیفیت یا استفاده از جدیدترین تکنولوژی تضمینی برای فروش بیشتر نیست!
آنچه مشتریان درباره سلیقه خود می‌گویند با خریدهای آنها سازگار نیست! در این فیلم به پاسخ این سوال می پردازیم كه چرا اینگونه نیست؟ و راه حل چیست؟
افرادی که در نظرسنجی اعلام می‌کنند قهوه بسیار تلخ دوست دارند در کافی‌شاپ قهوه خود با چند قاشق شکر شیرین می‌کنند!
محرک‌های اصلی تصمیم‌گیری مغز کدامند و چگونه می‌توان در بازاریابی استفاده کرد؟
در بیمارستانی به دو گروه که سردرد داشتند قرض سردرد یکسانی دادند و به گروه اول گفتند قیمت این قرص 2.5 دلار است و به گروه دوم گفتند 0.1 دلار. پس از مدتی 85 درصد افراد گروه اول اعلام کردند سردردشان برطرف شده ولی 61 درصد گروه دوم چنین نظری داشتند!
آیا تصمیمات ما و مخصوصا تصمیمات خرید ما برمبنای منطق است؟
همگی ما دوست داریم اینطور تصور کنیم که تمامی تصمیمات ما کاملا منطقی و بر مبنای شواهد و بررسی‌ها هستند. البته جای شکی وجود ندارد که در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها عامل منطق دخالت دارد، ولی تحقیقات نشان می‌دهد که ضمیر ناخود‌آگاه و عوامل احساسی نیز در تصمیمات ما نقش مهمی دارند. با توجه به این جنبه مهم در تصمیم‌گیری می‌توانیم تبلیغات بهتری بسازیم و عملیات بازاریابی موثرتری را انجام دهیم.
آیا بازاریابی عصبی برای کار من مناسب است؟
بسیاری فکر می‌کنند روش‌های بازاریابی عصبی برای شرکت‌های بزرگ با بودجه‌های عظیم است. ولی ایده‌های بازاریابی عصبی توسط تمامی کسب‌و‌کارها حتی کارآفرینان یک‌نفره به سادگی قابل‌اجرا هستند.
آنچه در این فیلم آموزشی می‌آموزیم:
با عملکرد بهتر مغز و تصمیم‌گیری آشنا می‌شویم
چگونه از مشخصات و مزایای کالا فراتر برویم و براحساسات و ضمیرناخودآگاه مشتری تاثیرگذار باشیم؟
به راهکارهایی کاربردی اشاره می‌شود که چگونه از علم بازاریابی عصبی در بازاریابی و فروش استفاده کنیم؟
21 راهکار مشخص ارائه می‌شود که بلافاصله در کارمان استفاده کنیم.

در بازاریابی معمولا به این موضوع می‌پردازیم که محصولات ما چه‌کاری انجام می‌دهد چقدر محصول خوبی است، این رویکرد منطقی فقط بر 5 درصد مغز مشتری تاثیر می‌گذارد! جرالد زالتمن پروفسور بازاریابی دانشگاه هاروارد معتقد است که 95 درصد دیدگاه‌ها، احساسات و یادگیری‌های ما به‌صورت غیرارادی شکل می‌گیرد.
* * * * *
نظر خریداران :
از: سید امیر حسینی
پیام: سلام من از این همایش استفاده کردم بعد از مشاهده و با صرف یک هفته کاری توانستم مطالب را در سایتم پیاده کنم فروش هفته 3 تا 4 اشتراک رسیده به روزی 2 تا 3 تا اشتراک . تازه متوجه شدم چرا خریداران یک چیزی را عنوان می کنند ولی یک چیز دیگری را می خرند.
* * * * *
آیا می دانید هزینه ی شركت در این همایش 79000 تومان بوده است؟ و شما هم اکنون می توانید با بهایی بسیار ناچیز تمام آن را بصورت کامل و با کیفیت مطلوب در اختیار بگیرید؟
توجه: مبلغ 2400 تومان بابت هزینه ارسال پستی به مبلغ فوق اضافه خواهد شد و وجه را در هنگام دریافت سفارش به پستچی می پردازید. تحویل هم از 3 تا 7 روز اداری

خرید محصول        سوال از فروشنده



نوشته شده توسط تیم سودآوران ایران در شنبه 14 بهمن 1391 و ساعت 11:39 ب.ظ [+] | نظرات داغ کن - کلوب دات کام ()








با گذاشتن ایمیل خود در این قسمت آخرین مطالب بصورت خودكار برای شما ارسال میگردد:
















بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
كل مطالب : عدد



برای کسب درآمد چه سایتهایی رو پیشنهاد میکنید •